Contact
Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.

Contact
Hoe kan ik mijn kind inschrijven bij Kinderdagverblijf ‘t Riddertje?
Je kunt je kind vrijblijvend en kosteloos inschrijven via onze website. Nadat we je inschrijving hebben ontvangen, kijken we of er een plek beschikbaar is. We nemen sowieso contact met je op om de aanvraag te bespreken. Als er geen plek is, plaatsen we je op de wachtlijst. Zodra er een plek beschikbaar komt, nemen we contact met je op om de mogelijkheden te bespreken. Je ontvangt altijd een bevestiging van je inschrijving per e-mail.
Wat gebeurt er nadat ik me heb ingeschreven?
Inschrijven is geheel vrijblijvend. Na je inschrijving ontvang je een bevestiging per e-mail en nemen we binnen 5 werkdagen contact met je op om de aanvraag te bespreken.
Zijn er kosten verbonden aan een inschrijving?
Nee, inschrijven bij Kinderdagverblijf ‘t Riddertje is gratis.
Hoe kan ik een wijziging in mijn contract aanbrengen?
Voor wijzigingen in je contract ontvangen we graag je verzoek per e-mail via administratie@hetriddertje.nl
Kan ik mijn contract pauzeren?
Nee, het tijdelijk opzeggen of pauzeren van een contract is niet mogelijk. We kunnen de plek helaas niet vasthouden tot een later moment. Indien nodig kunnen we je opnieuw op de wachtlijst plaatsen.
Kan ik het contract verlengen als mijn kind 4 wordt?
Het contract bij Kinderdagverblijf ‘t Riddertje loopt automatisch af op de dag vóór de 4e verjaardag van je kind. Wij bieden geen BSO-opvang.
Moet ik zelf het contract opzeggen als mijn kind bijna naar school gaat?
Nee, het contract stopt automatisch de dag vóór de 4e verjaardag van je kind.
Hoe kan ik mijn contract opzeggen?
Je kunt het contract met een opzegtermijn van één maand beëindigen. Stuur hiervoor een e-mail naar administratie@hetriddertje.nl.