Contact

Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.

Contact

Je kunt je kind vrijblijvend en kosteloos inschrijven via onze website. Nadat we je inschrijving hebben ontvangen, kijken we of er een plek beschikbaar is. We nemen sowieso contact met je op om de aanvraag te bespreken. Als er geen plek is, plaatsen we je op de wachtlijst. Zodra er een plek beschikbaar komt, nemen we contact met je op om de mogelijkheden te bespreken. Je ontvangt altijd een bevestiging van je inschrijving per e-mail.

Inschrijven is geheel vrijblijvend. Na je inschrijving ontvang je een bevestiging per e-mail en nemen we binnen 5 werkdagen contact met je op om de aanvraag te bespreken.

Nee, inschrijven bij Kinderdagverblijf ‘t Riddertje is gratis.

Voor wijzigingen in je contract ontvangen we graag je verzoek per e-mail via administratie@hetriddertje.nl

Nee, het tijdelijk opzeggen of pauzeren van een contract is niet mogelijk. We kunnen de plek helaas niet vasthouden tot een later moment. Indien nodig kunnen we je opnieuw op de wachtlijst plaatsen.

Het contract bij Kinderdagverblijf ‘t Riddertje loopt automatisch af op de dag vóór de 4e verjaardag van je kind. Wij bieden geen BSO-opvang.

Nee, het contract stopt automatisch de dag vóór de 4e verjaardag van je kind.

Je kunt het contract met een opzegtermijn van één maand beëindigen. Stuur hiervoor een e-mail naar administratie@hetriddertje.nl.