FAQ

Nog vragen? Neem contact met ons op en wij helpen je graag verder. 

FAQ

Inschrijven, contract wijzigen en opzeggen

Je kunt je kind vrijblijvend en kosteloos inschrijven via onze website. Nadat we je inschrijving hebben ontvangen, kijken we of er een plek beschikbaar is. We nemen sowieso contact met je op om de aanvraag te bespreken. Als er geen plek is, plaatsen we je op de wachtlijst. Zodra er een plek beschikbaar komt, nemen we contact met je op om de mogelijkheden te bespreken. Je ontvangt altijd een bevestiging van je inschrijving per e-mail.

Inschrijven is geheel vrijblijvend. Na je inschrijving ontvang je een bevestiging per e-mail en nemen we binnen 5 werkdagen contact met je op om de aanvraag te bespreken.

Nee, inschrijven bij Kinderdagverblijf ‘t Riddertje is gratis.

Voor wijzigingen in je contract ontvangen we graag je verzoek per e-mail via administratie@hetriddertje.nl

Nee, het tijdelijk opzeggen of pauzeren van een contract is niet mogelijk. We kunnen de plek helaas niet vasthouden tot een later moment. Indien nodig kunnen we je opnieuw op de wachtlijst plaatsen.

Het contract bij Kinderdagverblijf ‘t Riddertje loopt automatisch af op de dag vóór de 4e verjaardag van je kind. Wij bieden geen BSO-opvang.

Nee, het contract stopt automatisch de dag vóór de 4e verjaardag van je kind.

Je kunt het contract met een opzegtermijn van één maand beëindigen. Stuur hiervoor een e-mail naar administratie@hetriddertje.nl.

Diensten en producten

Kinderdagverblijf ‘t Riddertje biedt kinderdagopvang voor kinderen van 0 tot 4 jaar. We zorgen voor een veilige en huiselijke omgeving waarin kinderen gezond kunnen opgroeien. Luiers en gezonde maaltijden zijn inbegrepen. Dieet- en flesvoeding vallen buiten het tarief, omdat ouders het beste zelf de juiste keuze hiervoor kunnen maken.

Kinderdagverblijf ‘t Riddertje is 51 weken per jaar geopend. We zijn gesloten op officiële feestdagen en tussen Kerst en Nieuwjaar. Daarnaast zijn we twee dagen per jaar gesloten voor teamuitjes en/of studiedagen. Deze data worden ruim van tevoren bekendgemaakt. Wij bieden hele dagen opvang van 07.30 uur – 18.00 uur.

Betalingen

Facturen worden maandelijks per e-mail verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Controleer ook je spamfolder als je deze niet kunt vinden. Daarnaast zijn facturen in het ouderportaal te vinden.

De jaaropgave wordt jaarlijks per e-mail naar je toegestuurd. De jaaropgaaf is tevens in het ouderportaal te vinden. Jaaropgaven worden jaarlijks in de maand februari verzonden.

Als je twijfelt of je factuur klopt, neem dan contact op met ons via administratie@hetriddertje.nl. We helpen je graag verder.

De incasso vindt plaats op de 23e van de maand en heeft betrekking op opvang van de volgende maand.

Tarieven

We hanteren een vaste uurprijs. De kosten worden berekend op basis van het aantal dagen opvang dat je afneemt. Neem voor een exacte berekening contact op via administratie@hetriddertje.nl.

In veel gevallen heb je recht op kinderopvangtoeslag, maar dit hangt af van je persoonlijke situatie. Meer informatie kun je vinden op de website van de Belastingdienst.

Met de rekentool op de website van de Belastingdienst kun je eenvoudig een proefberekening maken.